dimarts, 31 de maig del 2016

Apreciada besàvia: Carta

Benvolguda Pilar

Sóc el teu besnét en Martí Puerta i t'escric aquesta carta en l'any 2016 desde Manresa, la ciutat on vas viure la majoria de la teva vida i on encara i residim.

Avui en dia disposem de molta més tecnologia que en els teus temps. D'aquesta banda ens facilita molt algunes coses com: comunicar-se, buscar informació... però per l'altra banda ens perjudica, ja que hi ha persones que es dediquen a utilitzar-la per fer coses il·legals com: robar diners dels bancs, robar comtes de gent, espiar...
Actualment la nostra família es troba en una bona situació econòmica, els meus pares segueixen treballant i la meva germana i jo estem rebent bons estudis i educació. Tots som bastant esportistes, la meva mare i el meu pare corren, en canvi la meva germana i jo juguem a waterpolo.

Avui en dia, hi ha coses molt bones com: la música que ara es pot escoltar en qualsevol moment i amb bona qualitat, les escoles i els estudis ja que ara, amb nous llibres, l'avanç de la tecnologia... ens ajuda molt i ens és més còmode el fet de estudiar i anar a l'escola. Però pel que fa la teva època suposo que hi havien coses molt bones... Oi que me les podries explicar?

Un petó i una abraçada.
Martí Puerta Juvés

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.