dimarts, 31 de maig del 2016

Apreciada besàvia: Carta


Manresa, 21 de maig del 2016

Brenda Pradas
Dolores López


Estimada besàvia,
Sóc la Brenda, la reva besnéta. Primerament, començaré parlant una mica sobre mi:
Sóc la filla de la Sílvia, la teva néta. Tinc 13 anys ja, i el meu germà, el Noah,  en té 16. Vivim aquí a Manresa; no ens hem canviat tant de residència com vas fer tu! Bé, la veritat és que m' agradaria saber més coses sobre tu, ja me'n han explicat moltes, però vull saber-ne més! Segons m'han dit, vas viure a molts llocs tu, per tant, deus conèixer a molta gent! Com m'agradaria, a mi, tenir amics d'arreu d'Espanya!
També m'he assebentat que t'agradava llegir, fer treballs manuals i cuinar! Vaja, una mica com jo.

Per cert, segrament t'interessa saber què se n'ha fet de la teva família.
En primer lloc, el teu marit ja deu estar amb tu, ja que et trobava molt a faltar des que vas marxar, igual que les teves germanes; suposo que ja les deus haver retrobat. En segon lloc, ara tens sis besnéts: tres nois i tres noies. El teu fill encara ens fa de tant en tant algun menjar que t'agradava fer, i la meva mare continua fent ganxet des que li vas ensenyar!
Si veiessis quines nines de ganxet fa ara! Bé, "amigurumies" li'n diuen, però que és el ganxet de sempre. Les coses han canviat molt des que no hi ets; per exemple, les televisions ara són molt grosses, amb el que t'agradava a tu veure sèries!
I no vegis com l'internet ha canviat el món! Amb aquesta eina fins i tot podem parlar amb gent de l'altra ounta del món simplement amb els nostres telèfons mòvils, on podem veure fins i tot amb qui parlem.

Doncs bé, m'agradaria explicar-te moltes més coses i jo saber-ne més de tu, però és tard i he d'anar a dormir.

Mai m'oblidaré de tu.
 

PD: No m'he recordat de dir-te que un cop vam anar a Baza, d'on ets tu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.