dimarts, 31 de maig del 2016

                                                            Manresa 31/05/2016


Estimada besàvia,

Fa molt de temps que no et veig, espero que em tornis alguna resposta però és que fa molt que no t’escric i ho sento molt .
En primer lloc,et vull parlar de que han nascut tres cosins meus més a la família, i que la tecnologia ha avançat molt. Comencem primer per la família: com t’he dit abans tinc tres cosins més a la família des de la ultima vegada que ens vam veure, són dos nenes i un nen i per a la família tot igual. Ara et parlaré de la tecnologia, fa molt de temps no hi havia televisors, dons ara si, tot i que els coneguessis, ara són molt millors, amb mes d’un canal, plans i en color HD. Ara et parlaré dels telèfons mòbils que han canviat la joventut d’avui en dia.
Dons així m’acomiado. Espero que em contestis una abraçada i tinc ganes de veure’t.


Èric Pascual Mauriz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.